Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa drogi w m. Gogolin na dz. nr 7 i 22 – ETAP II
Bezpośredni link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204e34c9-8a1c-414c-8f72-e2c8e6526274
Bezpośredni link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204e34c9-8a1c-414c-8f72-e2c8e6526274
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) zwołuję XV Sesję Rady Gminy Sadkowice na dzień 26 czerwca 2025 r. (czwartek) na godzinę 9:00 - w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Sadkowicach.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
6. Rozpatrzenie raportu o stanie gminy - debata nad raportem o stanie Gminy Sadkowice za 2024 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Sadkowice wotum zaufania.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sadkowice za 2024 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Sadkowice za 2024 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadkowice na lata 2025–2038.
12. Wolne wnioski.
13. Zamknięcie sesji.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady
Krzysztof Stańczak
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Sadkowice Mariusz Górski informuje, iż posiedzenie komisji odbędzie się w dniu 4 czerwca 2025 r. (środa) o godz. 9.00.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie prawomocności posiedzenia i porządku posiedzenia.
3. Kontrola inwestycji w 2024 roku, a następnie rozpatrzenie: sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2024, informacji o stanie mienia Gminy, opracowanie opinii z wykonania budżetu oraz wniosku dotyczącego udzielenia lub nieudzielenia absolutorium dla Wójta Gminy.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia komisji.
Przewodniczący Komisji
(-) Mariusz Górski
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) zwołuję XIV Sesję Rady Gminy Sadkowice na dzień 28 maja 2025 r. (środa) na godzinę 10:00 - w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Sadkowicach.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
6. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Sadkowice za rok 2024.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadkowice na lata 2025–2038.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Wojewódzki Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu radiowozu dla Komendy Powiatowej Policji w Rawie Mazowieckiej.
10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania, ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Rewizyjnej.
11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania, ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
12. Wolne wnioski.
13. Zamknięcie sesji.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady
Krzysztof Stańczak
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) Wójt Gminy Sadkowice przedstawia Radzie Gminy Sadkowice raport o stanie Gminy Sadkowice za rok 2024 w terminie do dnia 31 maja 2025 r.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Sadkowice za 2024 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Sadkowice. Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Sadkowice odbędzie się 28 maja 2025 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 27 maja 2025 r. , do godziny 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Sadkowicach, Sadkowice 129A. Formularz zgłoszenia do debaty znajduje się pod tym zgłoszeniem lub dostępny jest w sekretariacie Urzędu Gminy w Sadkowicach (pok. Nr 7).
Przewodniczący Rady
(-) Krzysztof Stańczak
Bezpośredni link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d27bbac-b13d-45b7-a44d-3600eea5a9c3
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) zwołuję XIII Sesję Rady Gminy Sadkowice na dzień 29 kwietnia 2025 r. (wtorek) na godzinę 10:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Sadkowicach.
Porządek obrad:
Z poważaniem
Przewodniczący Rady
Krzysztof Stańczak