Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Nawigacja

Treść strony

Petycje

Uchwalona 11 lipca 2014 r. ustawa z o petycjach weszła w życie 6 września 2015 r. – rok po ogłoszeniu. Petycję może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną lub grupa tych podmiotów. Adresatami petycji mogą być organy władzy publicznej, a także organizacje lub instytucje społeczne wykonujące zadania zlecone z zakresu administracji publicznej (petycje będą więc również kierowane do NGO).

Czego może dotyczyć petycja?

Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
(art. 2 ust. 3 ustawy o petycjach)

Petycja powinna zostać rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 3 miesięcy. Każdą petycję, która wpłynie do danego organu, trzeba będzie upublicznić na stronie internetowej, informować o przebiegu postępowania i sposobie rozpatrzenia. Obywatel zyska więc możliwość obserwowania, co się dzieje z petycjami (nie tylko jego zgłoszeniem, ale wszystkimi wpływającymi do urzędu).

  • autor informacji: Tomasz Żaczkiewicz
    data wytworzenia: 2016-02-15
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2016-02-22 12:53

Petycja

w sprawie budowy drogi asfaltowej od wsi Lutobory do wsi Gacpary

  • autor informacji: Remigiusz Skiba
    data wytworzenia: 2017-02-21
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2017-04-13 14:13

Petycja

Petycja z dnia 3 października 2016 r.

Petycja w sprawie" dokonanie analizy i ocenę stanu faktycznego w zakresie publikowanych danych w BIP jednostki - pod kątem zachowania standardów otwartości danych - scilicet - "danych otwartych""

Osoba Prawna Szulc-Efekt sp. z o.o.

  • autor informacji: Tomasz Żaczkiewicz
    data wytworzenia: 2016-10-04
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2016-10-04 09:03

Informacja o rozpatrzonych petycjach w 2015 r.

  • autor informacji: Barbara Gąsiorowska
    data wytworzenia: 2016-03-25
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2016-03-25 10:37

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1010
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-04-13 14:13

Urząd Gminy w Sadkowicach

Sadkowice 129A
96-206 Sadkowice

BSBR O/Sadkowice
09 9291 0001 0035 8648 2000 0010

Dane kontaktowe

tel./fax: 468156191, 468156167
           468156126, 468156110;

e-mail: ug@gminasadkowice.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek - piątek:
7:30 - 15:30.

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 936256
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-04-21 12:37

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl